Home » Veelgestelde vragen

Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling?

Wanneer je geen email ter bevestiging hebt gekregen, neem dan telefonisch contact op - 0478/75 45 55

 

Wanneer kan een ontbijtmand geleverd worden?

Op dinsdag en woensdag kan er niet geleverd worden.
Op alle andere dagen wordt er geleverd naar wens tussen 7u30 en 10u.
U bestelt minimaal 2 dagen op voorhand.


Hoe kan ik betalen?

Indien de mand bij u aan huis wordt geleverd, dan is het mogelijk om per overschrijving of ter plaatse af te rekenen.
Wordt de mand op een ander adres afgeleverd, dan betaalt u per overschrijving.
Betaalgegevens worden altijd meegestuurd met uw bevestigingsmail.
Vermeld zeker naam en leveradres bij uw overschrijving.

 

Wat te doen met de ontbijtmand en het servies nadien?

  1. U brengt de ontbijtmand inclusief servies, binnen de 10 dagen na levering, terug naar volgend adres:
    Koning Ridderdijk 25 • 8434 Westende-bad • (0478) 75 45 55 of
  2. We komen de mand terug ophalen tegen een kleine vergoeding van 5€